Biraz benden bahsedeyim

4 Mart 2010

MUTFAKTA BİR ERKEK

Bir erkek mutfakta maharetlimidir?
Ne yapabilir nasıl bi maharetini sergileyebilir ve hangi kadın bu erkeğe izin verirde yemek yaptırır. Reklamlarda gördüğümüz gibi midir şahane bi pasta yanına fırında tavuk ve heryer çok temiz ... 

Sanmıyorum bu benim için geçerli değil malzemeler alınır bi güzel tezgaha dizilir neye nerden başlanılacağını bilemezsin keşme keş vardır o mutfakta. Çok detaya girmiyorum(hijyen önemli tabi ) ... sanırım bu benim için geçerli... 
Doğamda neye nerden başlamam gerektiğini bilemiyorum ama bişekilde ortaya güzel yemekler yapabiliyorum. Bu temizlik bile olsa en küçük parçadan başlamak en güzeli. Evet malzemenin en küçüğü ama en çok uğraştıranından başlamak lazım en sevdiğim yemekten bahsedeceğim deniz ürünlü makarna mantarlı kremalı olacak ... Ya yarın bi makarna mı yapszam en güzelinden ama balığım yok ....    = )

Hiç yorum yok: