Biraz benden bahsedeyim

3 Mart 2010

Yeni bi sayfa

Biz erkekler veya insanlar her sene yenilik yapacağımıza dair sözler veririz yazılar yazarız bi takım yerlere bunların kaçta kaçı kabul görür. Herkes yenilik yapmak ister yeni sayfalar açar belli dönemlerinde. Bendede var bu tür şeyler her sene bi yenilik yapmak isterim bunlar zayıflamak adına kişisel gelişim adına olan düşüncelerimdir. Peki bunları gerçekleştirmek adına bişey yaptın mı diye soruları duyar gibiyim ... Hayır yapmadım. Ben nemi yapıyorum okuldan eve evden okula arada bi yanlız başıma deniz kenarına gidip biraz denizi izleyip acıkırsam yemek yiyip birazda mağza gezmektir. Asosyal değilim ama neden bu şehirde böyle oluyor ise bi kapanık kendi kabuğunda birine bürünüyorum belki bu bi tercih herkes kendi tercihini yaşar bende bunu yaşıyorum sanırım. Ama böyle olsun istemiyorum ne yapmak lazım düşünüyoum her yolu denedim olmuyor da olmuyor...

Hiç yorum yok: