Biraz benden bahsedeyim

18 Haziran 2010

Komedi gibi bir hayat mı?

          Herkes herşeyi bilmeye başladı artık... Gizliliğimi falanda ortadan kaldırdım aslında neye kime göre gizliydiysem? Kendimce işte bir Dünya yarattım eğlendim durdum 3, 5 ay. Sizlerdende özür dilerim... Yazı yazayım farklı olsun istedim ama olmadı değişen birşeyi yoktu.. "Ya kaybedensindir yada kazanansındır hayatta " diyesim geliyor ama  hangi tarafta olup olmadığımı çözemedim, çözemiyorum. Hayat resmen çözülmeyi bekleyen  bilmem kaç denklemli problem sanırım. Resmin bütününe bakıpta 7 yanlışı bulmaya çalışmıyorum sanırım...
   
      Çok insan gördüm çeşit çeşit, kimlerin olduğunu nelerin olduğunu bittiğini nasıl oynandığını iyi biliyorum . Bu birazda Babamın sayesinde. Sağolsun beni iş yerine yemeklerine toplantılarına götürdü... Benimde etki alanına girdiğim kişiler var ...

       Bugün noldu ise oldu hayatın gerçekten keşmekeş olduğunu ve halen kendimi muamma olduğumu düşünüyorum, düşünmeye başladım... Bir çok defa oyundan düştüm oynamadım küstüm, kavga ettim ama hep en baştan  tekrardan başladım . Canım yandı belki güçlendim bilmiyorum, zırhım oluştu.. Elimden tutanda oldu , dibe çekmek isteyende ...

 Uzun zamandan sonra sanırım ilk defa birşeyleri itiraf ettim kendime ve dostuma "Okul bitince Yurtdışında ne yapacağım , nasıl yapacağım ... " En can alıcı yeri geliyor şimdi " Bari bunu yapayım" dedim ona ve kendime. Şimdi düşününce şaşırırıyor insan değil mi? İtiraflar önemlidir özellikle kendi kendine yapılan itiraflar

Kaybetmek istemediğim birini de kaybettim şimdilik üzgünüm yapılacak birşeyi yok sadece hakkında iyi insandı diyebilirim ama benim için o ne diyebilir bilmiyorum bile.. Daha fazla yazmak iyi olurdu ama desteksizde yazılmıyorsun be konu bulmakta bile zorlanır oldum senin için baksana bana bişey mi kalmış....

1 yorum:

lazanya dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.