Biraz benden bahsedeyim

15 Temmuz 2010

Başımdan neler geçti bilin istedim

Biraz geçmişe gitmem lazım nasıl biri olduğumu anlamanız için ... Herşey 13 yaşında başladı amcam ın bana araba kullanmasını öğretmekle .  O zaman araba kullanmayı öğrenmek büyük bi zevkti benim için bizim zamanımızda hava atardık çevremize ben araba kullanabiliyorum demekti... Çocuktuk o zaman ..O zamandan bu zamana kadar araba kullanmayı sevmişimdir ... Tecrübesizlikten ve uykusuzluktan arabanın bokluğundan kaza yapmışlığım var topu topu 2 kazam vardı biri suriye ye giderken uykusuzluktan. Diğeri ise arabanın bokluğundan... Bugün yaşım 24 bi hata yaptım yada şeytan dürttü  artık gel mi dedi nedir bilemedim?? Eskiden bizim olan sonradan tanıdığımız birine arabayı satmıştık araba ne mi 1985 model  eski balina kasa Mercedes s350 sadece bi tur denemek istedim arabanın bozuk olduğunu bile bile sadece motorunun sesini duymak için  (homortu kalındı nede olsa 3500 cc) yaptıklarımı çok net hatırlıyorum bir u çekip geri yerine koymaktı işletme olduğu için yarım turdan fazlasına yer vardı ... arabayı çalıştırdım bir sesini duydum d ye taktım hafif hafif ilerliyorum manevra yetmedi  sonra geriye aldım tam düz gittim u yu döndüm direksiyonu bıraktım  araba doğruldu .. Doğrulduktan sonra sağa doğru gitmeye başladı gaza dokunmamla gaz pedalı takılmışçasına ilerlemeye devam etti benim sağım yol ondan önce bizim çiçeklik geliyor sonrası tel örgü çit ... frene basmamla araba halen hızlanmaya devam etti buna rağmen sağa doğru gitmesine rağmen araba kendini toparlamadı toparlayamadım yada direksiyonda bir anormallik vardı önce güllere sonra adını bilmediğim saçma morumsu çiçekten bozma bişeye çarptım durdum herkes bana bakıyordu bişeyin var mı diyordu???Bende bişey yoktuda o an bişey düşünemedim sadece nasıl olduda oraya çıktı o araba  benim arkamdan konuşmalar oldu ... Babam öğrendi hiç bişey demedi iyi bişey değildi bu... Kafamdan türlü türlü şeyler geçti ya yola çıksaydım yada karşımdaki ofise girseydim ne olacaktı ... Babam bunları düşündümü ben bunları bilerek ve isteyerek mi yaptım? yapamam kolay değil ... Arabalar da mı problem yoksa gerçekten bende mi problem çıkarıyordu şansımamıydı yani  anlamıyorum... Bir ara keşke tel örgüyü delip karşı şeritten gelen kamyonun altında olmayı istedim çünkü yeterdi ve söylenenleri duyunca sinirlendim ... Bana inanılmıyordu ve güvenilmiyordu oysa ne oldu ise doğru anlattım bunun yalanı olmazdı .... Böyle birşeyde yalan söyleyemezdim kişiliğime uymazdı... Akşam oldu yemek yendi...

Babam sordu ; ne zaman gideceksin? Planın programın ne?


Kerem ;cumartesi , yarın giderim dedim...

B ;sana söyleyecek bişey bulamıyorum...

K.. baba gerçek neyse onu anlattım

B: yalan söylüyorsun

K: bunun yalanı olmaz sen bana güvenmiyorsun inanmıyorsun

B: her halde yani

 K--------Sustum

anne; sen  deli gibi kullanıyorsun . 3 defa dır  kaza atlatıyorsun

K:( içimden) gidiyorum işte sizi cezalandırıyorum ve siz daha güvenmeyin daha dışarı itin beni.. çok yazık aileme kendime üzülüyorum asıl ben
bundan sonra bu eve zorda kalmadıkça adım atmak bile istemiyorum allah beni zorda bırakmasın bırakırsada size muhtaç etmesin ...
Gerçektende yola çıkıp kamyonun altında kalmayı isterdim istiyorummda bu kadar da kendi cnaımdan feda edebilirim  manyaklaştım çünkü ....

4 yorum:

Mystery dedi ki...

kötü olmuş. ama sen neden canına kıyıyosun ki ya da sen neden ölesin ki. ailenden uzak kalırsın olur biter. düşünme bence öyle kamyonun altını falan.

Adsız dedi ki...

belli ki yorum yazan dişi varlık ailesinden zaten uzakta, bunlar kolay söylenebilen laflar değil!
herkes geçer aile kalır, insanların bunu anlaması ümidiyle!

Kermit her ne kadar intikam almak istese de herkesten , bu sadece kendinden kaçış olur.bence oturup bunları yazmak yerine bir kez daha düşünseydi ailesi neden bu kadar tepki veriyor (eminim ki kişisel haz değil, onca laf) o zaman hayatında bir şeyleri değiştirmek adına kaçmak yerine , durup yontmayı en güzel şekli vermeyi becerirdi.

en güzel günlere olsun kardeşim...

kerem dedi ki...

@ adsız kardeşimiz adın 9 a çıkmış ise inmiyor sekize bu konuda çok şanssızım apartmana park ettikten sonra tam araçtan inecekken veledin biri arkadan dolaşıp sol kapı tarafında geziniyor kapıyı açınca veled yerde çocuktur kalkar diye düşünüyorum meğer sivri tarafı kulağına mı ne geliyor kanama oluyo anası da orda yaygarayıBASIYOR buraya araba mı konur dikkat edilmez mi ?? gibi bi ton tan tana yaşıyorum gerisini sen düşün

Mystery dedi ki...

adsız kişisi,
yanlış tespitte bulunmuşsun demek ki neymiş tespitlerimiz de kolay söylenesi şeyler değilmiş. söz konusu yazar arkadaşımızın canına kıymayı düşünmesiyse eğer benim de yorum olarak ona yazmak istediğim 'kendi can'ının ne kadar önemli olduğudur. aile kavramının ne denli önemli olduğunu herkesten iyi bilenlerdenim. tezlerini öne sürerken sağlam temellerinin olması ümidiyle.