Biraz benden bahsedeyim

6 Kasım 2010

Mektup- geçmiş hatıralar mı?

Sen gittiğinden beri değişen sadece zaman ve halen yalnızım eskisi gibi.
Aslında öyle değil şöyle anlatayım sen gideli bi seneden fazla oldu. Zamanını tutmadım atıyorum sadece . Benimkisi ne biliyormusun sadece geçmişte yaşanılanlara özlem şimdi bakıyorumda gerçekten boşuna ağlamışız boşuna kırmışız birbirimizi daha yaşanacak çok şey varken ortada hemde. Sadece bi inat uğruna gittiğini düşünüyorum şimdi aslında zamansız çıkışmalarımda oluyor du benimde.Kaldı ki ben zor um zorlaştırdım herşeyi.. İyi dayandın benim gibi birine.Hani kıskanmıyordum ya seni aslında sana göstermek istemiyordum bazen anlıyordun anlamıştın nasıl olduğumu .. Çok konuşurduk geleceğe dair senle, hayallere dalardık .. Şimdi o hayalin neresindeyim sorarsan diye cevaplayamam.Hayalim'de  kalmadı biliyormusun. Sadece tek istediğim geleceğe koşar adım ilerlemek ve tek düze bi hayata sahip olmak . Öyle pembe panjurlu bahçeli evim olmasın. 2+1 yeter bana bunu anladım . Hani yalnızım ya o yüzden.Bu ömrü yalnız geçirmek belki daha iyi.. Yapayalnız değil en azından tek , hür bi şekilde geleceksiz düşüncesiz duygusuz. Beni bu hale sokan ne bilmiyorum düşünmüyorumda . Ama değişiyorum huzurlumuyum diye de sorma bana eskisi gibi değilim yalanlar inşa ediyorum resmen kendime .Yalandan hayatlar olduğu gibi .bitmeyen hayat gayeleri gibi . Hayat biraraya getirmişti . Tekrar getirme yüzdesi nedir seni onu merak ediyorum .. Hayal bu da iyi bi hayal benim için tabi senin benim hakkımda ne düşündüğünü bilmiyorum ben bunları düşünüyorken sen neler düşünüyorsun asıl önemli olan o işte ....

Hiç yorum yok: