Biraz benden bahsedeyim

9 Şubat 2011

Anlamsızlık....

Bazen ne olduğunu anlamazsın . hiçbişeyin farkında olmadan bişeyler olur . Hissedersin ama ne olduğunu adını ne  koyman gerektiğini bilemezsin. Sen bişeyleri kendi içinde yaşarkan ve bu sevinci paylaşmak isterken sevdiklerinle sorun olur . Ben kendi içimde ne yaşadığımı daha öğrenemeden öldürdüm içimdeki sesi  ve karanlığa gömdüm gene herşeyi ... Açılan çiçek; hüznü ile soldu gitti şimdi . Yüreğim deli gibi atıyorken ve ben aydınlığa kavuşmayı beklerken gene dibe gittim. Şuan olmasını istediğim en son şey oldu ve karanlığa hapsolmaktı . Üzüldüm şimdi ve kalbim deli gibi atıyor .Özlem ile bu güne bakarken daha çok hasret bıraktın beni herşeye ....

3 yorum:

Unknown dedi ki...

çook iyi olmus. ben bunu çalabilir miyim? adınızı yazarım altına tam beni anlatmıs ta :) :S

kerem dedi ki...

yok çalmayın rica ediyorum sadece linki paylaşın o da yeter sizin arkadaşlarınız için

Unknown dedi ki...

tmm yazara saygı