Biraz benden bahsedeyim

3 Mayıs 2011

Günaydın demek





Günaydın demek istedim sana. Yeni olaraktan hergece iyi geceler diledik, iyi uykular diledik bir birimize. Oysaki ben her iyigeceler dilediğimde, yanındaydım saçlarına dokundum öptüm bile. Bir insana yaninda olmayan birine günaydin demek ve karşılığını almak kadar mutlu olmama sebep olan başka birşey yok. Sadece tenini kokusunu merak etmek dışında birşey yok. Aynı yastığa baş koymak istiyorum, örtüyü çekiştirip durmak istiyorum hatta o örtünsün istiyorum. Aynı pencereden aynı günün sabahına uyanmak ve aynı gecenin karanlığında uyumak istiyorum. Yatağın sıcak tarafını ona hazırlamak soğuk tarafını ben almak istiyorum. Mümkünse sımsıkı sarılıp yatmak uyumak. Yatakta ister dağınık yatsın ister toplu.. Dönsün dursun milyon defa o yatakta ben ona sadece iyi geceler dileyip uyumak istiyorum ve kalktığımda saçı başı dağınık makyajsız haldeyken günaydın diyip güne mutlu uyanmak istiyorum. Sonrasinda bi öpücük koşa koşa eli yüzü yikayip mutfağa gidip kahvaltiyi ben hazırlayayım istiyorum. Sabahin 6 sinda taze taze cikan ekmegi almaya da ben gideyim. Pencerenin kenarinda oturup çay icelim miskinlik yapalim. Ne bilim bir balkon olsun kadehler dolsun akşamında , türküler söylensin. Sofralar hazirlansin mezelerle birlikte hazirlayalim iste. Güzelce yensin, içilsin sabahin oluşuna tanık edilsin....


Sonra ... Sonrası sizin hayal gücünüze kalmış siz neler yazarsiniz onu görelim.. yorumlara yazabilirsiniz  =)

Hiç yorum yok: