Biraz benden bahsedeyim

22 Kasım 2011

Aşktan Öte Sevmekmi dediniz?










Aşktan Öte...

Duygu yoğunluğunu birçokları yaşar.  Bazen adına aşk deriz, bazen sevginin tarifsiz yolculuğudur; adı yoktur. Tıpkı adını koyamadığım bana ait olan duygular gibi...

Anlatırsam ya anlamıyorlar ya da anlamış edasındalar hissine kapıldığım; tarifi olur mu diye hiç düşünemediğim bir yangın benimkisi. İçimi sızlatan bir yandan da beni hoş düşüncelere iten hayallerim var. Kimi kısa süreli, kimi upuzun, yazsam roman olur cinsinden duygularım ve düşüncelerim var. Ümitliyim dediğim zamanlarım var. Sonucunun ne olacağını düşünmeden hissettiklerimi  içimdeki o kişiye  söylemek; ona sımsıkı sarılmak, buğulu gözlerle gözlerine bakıp; birlikte uyanıp uyumak istiyorum. Bir şeyleri paylaşmak…..

Belki de en önemlisi hayatimi adamak istiyorum. Hayatımın büyük bir çoğunluğunda  hatta sadece onun olduğu bir dünya istiyorum. 

Ben aşktan öte duygular istiyorum!





Hiç yorum yok: