Biraz benden bahsedeyim

3 Kasım 2011

Sonbahar'ın hüznü



Sonbahar geldi gene değişen hiçbir şey yok hayatlarımızda, bir eksik bir fazla ne fark eder ki? Değil mi . Aciz insanlar topluluğundan başka hiçbir şey değiliz. İnsanların mutluluğunu hatta huzurlarını çalıp gidiyoruz. Ruh emicileri var hatta ruhunuzu sikenler var. Yapacak birşeyler yok. Sevinçler yarım kalıyor hep yarım kalan sevmeler gibi...

Modlarını çalıp gidiyor salak gibi kalıyor. düşünceleri değişmiyor yada başka kimliğe bürünüyor ..
Kasımda gelmişti değil mi  bekleyin belki aşk kapıyı çalar ve mükemmel bir aşkı sevgiyi yaşarsınız ...
alttaki şarkıda gitmek isteyenlere alışmış olduklarını düşünüyorum bende


2 yorum:

Adsız dedi ki...

beklentideyim sen yazarsın diye
sadece kasım mı olmalı yazman için
bi de bana yaz bize yaz ne çıkar
çıkacaklar merakımda ne var içinde?
yaz ki ufacıkta olsa göreyim.

Adsız dedi ki...

çok tuhaf duygular içindeyim sana karşı kerem.bana hem en yakınsın hemde inanılmaz derecede içimdesin.
bi şey sende bi sihir bi büyü çözemiyorum,hayatımda ilk defa birini bu kadar çok merak ediyorum ve onun için endişeleniyorum.
bi adını bulursam sana da söölicem.