Biraz benden bahsedeyim

21 Kasım 2011

Yelkenler suya insin mi?


         
                 Sanırım hoşlanıyorum durumumsa çok ilginç uzun zamandan beri böyle hissetmiyordum karşı cinse. 3 yıl türlü türlü insan girdi hayatıma ve iyi olmadı benim için çocuk gibi küsmüşlüğüm dışında azıcık burukluğumda var. Elinden oyuncağı alınmış bütün duyguları yerle bir olmuş çocuk gibiydim.Kapıyı çok çalan oldu açmadım duymamazlığada geldim ve çok kişinin sadece zilini çalıp kapı açılınca kaçmışlığım var uyuşamama var.Uzun zaman sonra ilk defa birini içime alıp saklayasım da var. Ona uzun uzun bakasım süzesimde var anlatılamaz duygu yazılmayanı yazma isteği. Betimlemek mi evet olabilir. Hikayeleştirmek mi oda olabilir..Hikayelerimi ona anlatmak onunla paylaşmak ve yakın olmak

   Yaşanmışlığın dibine vurmamak sakin ve yavaş bir kafa ile ilerlemek istiyorum ona doğru! korkularım var kendimce belki üzerim diye savaşım bu yüzden ve içimdeki patlamalarda bu yüzdendir. Bu yüzden patlamalarda salıncakta salınan kızda var . Ne var şans bizden yana olsa biraz denesek ya olmaz mı azıcık mutluluğu çok mu görüyorlar bana .

Hiç yorum yok: