Biraz benden bahsedeyim

10 Mart 2010

Bu gece ağlama vakti

Bu gece ağlama vakti incilerimi dökeceğim sanırım ve içimde hiçbişey kalsın istemiyorum. Bütün hissettiklerimi, düşüncelerimi dökmeme sebep olan şey ise Gripinden-durma yağmur durma adlı şarkı ve bütün geçmişimi sorguluyorum şimdi ne yaşadıysam hepsine; bütün aşklarımı gözden geçiriyorum ve şuan hoşlandığım kızı düşünüyorum. Zaman geçiyor. Aleyhime işliyor ama ona bunu söyleyemem ki; senden hoşlanıyorum diyemem ona ve bi aşkı böyle harcayamam harcatamam kendime.. Boğazımda düğümleniyor sözcükler zaten uzağız kendisi ile... Yalan mı diye düşünüyorum ona duyduğum yoksa gerçek mi ? Sınanıyorum sanırım.. Bir acıdır çekiyorum ama tarifi olmayan sadece içimde.Gerçi herşeyi yaptığım gibi; bütün duygu düşünceleri, iyilikleri ve kötülükleri içime attığım gibi mi... Bilinmez gerçek bende çoktur. Çok düşünür çok tartarım bu şarkı beni alt üst etti ve herşeyi sorgulamama sebep oldu sanırım. Birşeyden vazgeçmeyeceğim sanırım aşık olmak ve yazı şiir yazmak..Aşk benim için bambaşka bişey... Aşk için hissettiklerim çok güzel şeyler.. Yaşamak istediklerim var.... Dolu dolu yaşamak gibi ayaklarımı yerden kesmesi gibi ... Karnıma ağrılar girdirmesi gibi... Kelebeklerin içimde uçuşması gibi bu aşk belirtileri değilde ne değildir???

Hiç yorum yok: