Biraz benden bahsedeyim

10 Mart 2010

Kaybeden Bir Benlik

Bugünde kaybettim...

Neyimimi kaybediyorum... 

Kendimi seni beni geleceğimi herşeyimi.

Sanırım böyle giderse bi çok şeyimi daha kaybedeceğim.

Kendimi kaybediyorum artık ve sonsuzluğa doğru yol olabilirim geçmişte bıraktım... 

Bugün bıraktım yeni bir kimlik aldım kendime ve geçmişe bi çizgi çektim ve susuyorum içimde büyütüyorum bütün herşeyi..

Yakıyorum her gecemi gündüzümü bekliyorum sessiz ve sedasız bi şekilde.

Edalı bir  şekilde süzülüp duruyorum bu şehirde ve şehir bana büyük geliyor..

Büyük gelen bu beden mi yoksa hissettiklerim mi? Ya içimdeki yangın bu yangının sebebi senmisin...

Yaktığım yıktıklarım arasında sende varmısın? 

Asıl önemli olan bu  ve ben seni düşünürken hep... 

Acaba sen beni düşünüyormusun?

Sende ben varken bende sen var mı ve kaldımı? 

Kalbinde bana yer varmı Yarim?

 

Hiç yorum yok: