Biraz benden bahsedeyim

13 Mart 2010

Hasta Bir İnsanın düşündükleri

Dün başlayan bi enfeksiyondan sonra  bugün kendimi dahada kötü hissetmeye başladım... Bana ne oldu ne bitti hiş bilmiyorum, grip başlangıcı olsa gerek. Burnum salya sümük oturuyorum ve yanlızlığın bokunu çıkarıyorum. Tekbaşına yaşamak bi evde çok kötü bişey. Ne arkadaşlarım arıyor soruyor nede sevdiklerim. Sadece aile, herşey aileden ibaretmiş bunu anladım.. Arayan bi iş için arıyor .. Herbalife için bende ne olduğunu ne bittiğini tam olarak bilmiyorum kendisinin ve yapanların söylediğine göre çok para kazanmak elimizde imiş . Zaman= para olunca  herkesin gözü açılı veriyor hemen.Benim canım acıyor adam bana mutlaka gitmelisin diyor; niye gitmemi istediğini tahmin edebiliyorum ona para kazandıracağım için.Ne para kazanmak istiyorum ne de okulu düşünüyorum... Kardeşim veya annem keşke yanımda olsalardı bana bakarlardı en azından yanımda olmaları büyük bi destek olurdu.. Bi defa daha anladım herşeyin sahte olduğunu dostlukların yaşadıkların kar değil yanına . Artık yeter kimseyi yanıımda istemiyorum olan olur olmayana byby diyeceğiz artık. Ben sıkıldım artık bu işlerden

Hiç yorum yok: