Biraz benden bahsedeyim

15 Mart 2010

Terk edilmek

Terk edilmek.Bir erkek kaç defa terk edilir ömrü hayatında...Veya bir Kadın .Kadınlar daha çok terk edilmiştir erkekler tarafından...Kimler tarafından terk edilir? Şuan buna yoğunlaştım. Hayatımda, yaşadıklarımda; sevdiklerimden yaptığım yanlışlardan ötürü terk edildim. Bir çok defa sadece kızlar beni terk etmedi sevdiğim herkes tarafından ... Aslında her insan bi kaç defa terk edilir... Ben bu sayıyı çok aştım.Ben ne aldattım ne aldatıldım. Bildiğim kadarıyla tabi. Gerçi çok uzun süreli ilişkilerim olmadı hep kısa kısa 3 ay sürüyordu sonra herkes kendi yoluna veya bi mesaj ile elveda . Sevip sevmediklerini anlamazdım. Ağlardım ne oldu derdim kendi kendime .Yaşadıklarım nedir? Sorgulardım  hep ve sebepsiz yere terk edilen  acı çeken ben olurdum... Dostum dediğim adamlar bile benim yerime başkalarını tercih ettikçe görürdüm neyin gerçek olup olmadığını. Büyüdükçe değiştim. Sevmelerimde değişti, arkadaşlıklarımda , değişmeyen ise yaşadıklarımdı.Çıkar ilişkisi  oluyordu  herkesin ki . Cebinde para, altında araba varsa senden kralı yoktur derlerdi. Birde bar ında geniş içkin varsa...Bazen bi  küçük laf terk edilmeme sebep oldu. Davranışın etkilidir konuştuğun kırıcı olmayacaksın ortamda kızla hele dikkat etmen gerektir. Herşey yalandır yaşadıkların ve gördüklerindir asıl olan...Yediklerin içtiğin ayrı gitmez günün 24 saatini birlikte geçirsende vardır onda bi bit yeniği ama yapacak hiçbişey yoktur artık bırakmalı.. Dostunda olsa sevgilinde olsa, bırakacaksın eğer içinde sana dair bişey varsa geri dönecektir .....

Hiç yorum yok: