Biraz benden bahsedeyim

17 Mart 2010

Biten bir aşk hikayesi daha

Zihnimden seni atamıyorum. Ne ismini atabiliyorum, ne resmini. Ne kelimelere dökebiliyorum seni, nede yazabiliyorum seni satırlara. Gözümün önünde sen duruyorsun, sanki içimde yaşatıyorum büyütüyorum seni  ve saklıyorum sakınıyorum seni herkesten. Bıkmadan usanmadan hemde. Yaşıyoruz bütün güzelliği içimde, dışarda ise bambaşka bir hayat var iken biz içerde mutlumuyuz seninle..?. Gittikçe uzaklaştın benden. Bugün farkettim zamansız sevişmelerden olduğumu bende seninle. Sevilmediğimi anladım bugün asıl. Zor oldu dipsiz kuyudan seni bulupta çıkarmak. Bir meseleyi hallediyorum seninle olan aramda. Yerin yok artık bu bedende ve zihinde.Nede kalbimde artık. Sana zor geliyor benle iletişime geçmek sanırım.Ben yok muşum gibi davranmayı bırak asıl budur önemli olan. Gerçi bunun nedeni ne benim, ne sensin. Sadece yaşadıklarımızdan ibaret herşey. Ben her tende farklı bedende senlemiydim peki. Ve sen her seviştikten sonra beni mi düşündün sevişirken benlemiyken peki. Ben bunları düşündüm.Yaktım kendimi defalarca atamadaım seni bedenimden seni istedim durdum hep yanımda yatağımda ve senin haberin olmasan seviştim rüyalarda isimsiz kahramanımla.Vedalaştım ve ELVEDA 'mı dedim sana.

1 yorum:

lazanya dedi ki...

bu üzücü bu yıkıcı ama neden bitti :(