Biraz benden bahsedeyim

25 Mart 2010

Kadın olmak

Konuya nerden gireceğimi bilmiyorum. Neden böyle bir konuda yazdığımıda ama iten birşeyler olduğu kesin. Sanırım  bir bayana taktım. Bu lafım farklı alınmasın onun hakkında yazacağım yani sadece....

Genç bir bayan üzerine yazacağım. Yaşı genç, fiziği düzgün hanımhanımcık bir bayandan söz edeceğim ama onda bir terslik olduğu kesin.Konuda zaten bu ; bakımsız biri sanırım....Neden bakımsız diye merak ediyorum.... Bir genç kız kendine niye bakmaz, çok mu paspal göstermek ister kendini.

  Bayandan bahsedeyim biraz ; esmer çok kısa değil , çok ta uzun değil teni beyazımsı. Görüntüsü çok farklı sanki çevresine erkekleri yakınlaştırmak istemiyor gibi görünüyor. Bir aynaya bakmasını söyleyen yok mu? Kendi bakımlı olsa acaba ne olur onu merak ediyorum. Geçmişte ne yaşadında böylesin acaba.Fönsüz makyajsız çok özensizce bi hali var. 

Günümüz erkeği bile kendine bakıyor . Görüntüsünü değiştiriyor kaldı ki sen bi kadın olarak farklı şeyler yapman gerek . Saçın fönle makyaj yap bi acaip özensizsin kızım. Keşke seni değiştirebilsem biraz . Erkek gibi, belki kadınlardan hoşlanıyor olabilir ;  bu onun tercihi saygı duyarım onada karışacak değilim ... 

Kendisine sordum bi fön çeksen dedim şöle ne olur dedim ... Aldığım cevap yeterli idi ama sanırım yakın arkadaşıyla konuşacağım sınıftakiler bile daha güzel (içinde çirkin olanlar bile olsada)

2 yorum:

lazanya dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
kerem dedi ki...

bir cevap veremedi kendine yakışanı yapıyor halen sanırım paspal veya pespaye şekilde ortalıkta geziniyor