Biraz benden bahsedeyim

26 Mart 2010

Karmaşık Duygu ve Düşüncelerim


Birinin bana ilgisi olduğunu çabucak anlarım. Kendini bir şekilde hemen belli eder bazı kızlar. Basitlik falan algılanmasın bu; iltifat ederler, mesaj atarlar duygusal bir şekilde...
Neyse bir kız var hep güzel mesajlar atıyor. Bu mesaj dan da ilham aldım şimdi. Hepsini buraya yazacağım sonrada kendi düşüncelerimi yazacağım bende... Aslında farklı düşünmüyorum bende ama geliyorum şimdi... Mesaj aynen şöyle;
 "AŞK" Dün ayrılırken kalbini avuçlayıp sevgilisine veren yürekli insanların gururuydu. Bugün; fiyat etiketini alnına yapıştıran kadınların gururu. Dün ömür boyu kader ortaklığıydı aşk, bugün yap, işlet devret modeli oldu. Dün Samanyolu ydu aşk, bugün yatak odasının yolu. Dün ya benimsin ya toprağın tutkusuydu aşk, bugün önce benim ol sonra kimin istersen onun "diyenlerin gecelik arzusu." Dün ucu yakılmış  mektuptu aşk, bugün hile ile ırzına geçip cep telefonlarına mesaj göndermek. Dün zarif politikacıların dilinde ahenk bulan şiirsel  bir dildi aşk. Şimdi "HASAN ALMAZ BASAN ALIR" oldu aşk. Dün midye kabuğunda iki kişiydi aşk. Bugün bir yürekte  bilmem kaç kişi? Dün "HERŞEYDİ AŞK." Bugün ise "HİÇBİRŞEY" dedi bana ..
 Aşk nedir sizin için ne ifade eder. Erkekler için nelerden ibarettir sizce; her aşk yatakta mı bitmelidir veya adaleti bumudur? Bugünlerde herkesin yatak partner i mi bulunmaktadır. Kadınlarda suç yok mudur? Aldatmak geleneksel bir olay haline mi geliyor artık. Tek gecelik ilişkiler mevzu bahis artık. Kim yaşamıyor ki bu ilişkileri pişman olunuyor mu olunmuyor mu bunu hiç mi bilmiyorum? Yaşamadım… Yaşamak ister miyim bilmiyorum? Geçmişin sevgilileri nerde artık o masum hikâyelerde mi kaldı. Aslı için boşuna yandı Kerem. Ben bu aşkı çok iyi biliyorum çok okudum keşke daha uzun olsaydı bu hikâye kitaplaşsa bile. Ya diğer aşklar Ferhat ile Şirin, Leyla ile Mecnun misali… Yoksa mantıklı düşünemeyenlerden miyiz artık. İlişkilerimiz bir acaip oldu ikinci gün canım cicim diyoruz beşinci günde yatakta buluyoruz kendimizi böylemi olmalı farkımız yok mu? Dün pencereden yârimize mendil atılırdı. Bugün Facebook’tan veya Twitter dan tanışma mesajları atılıyor. Bunun adı sosyalleşmek oluyor şimdi bu zamanlarda. Aşk, arkadaşlık ve dostluk masumluğunu eski güzelliğini yitirmiş şimdi… Bu bir gerçek sanırım.
Evlilikler çabucak bitiyor ilk kavgada hemen boşanma avukatlarının yolu tutuluyor. Yada erkek veya kadın eşini aldatıyor basılıyor sonrası ne mi oluyor erkek aldatınca hiç mi hiç bir şey olmuyor.Kadın aldatınca namus davası oluyor, erkek eşini öldürüyor ve hapsi boyluyor olan kendilerine oluyor tabi ki de hayatları birliktelikleri bitiyor …
Şunu da anlamadım hiç; bir erkek (özellikle seven bir erkek) neden sevdiğini anlatır. Seviyorsun, seviliyorsun değer görüyorsun kısacası amacın ne. Ne prim yapıyor şimdide bu hareketi yaptın. Amaç egolarını mı tatmin etmek hıncını mı almak? Bir erkek olarak; erkeklerin neden aldattığını hiç mi hiç anlamadım sanırım anlayamayacağımda. Ve aldatmayacağımda…

Hiç yorum yok: