Biraz benden bahsedeyim

26 Nisan 2010

Her Erkek Aynı Değildir ...!!


          Erkek vardır hep seks düşünür yeni bedenler ister. Bu arkadaşı olur, arkadaşının arkadaşı olur, yakın kız dostlarıdır bunlar.Bazısı denk düşer ve kötü emellerine alet edilir ; birlikte olunur bazısına böyle bişeye tenezzül bile edemezsiniz      
Biz erkekler masallar yaratırız kendimizce kendi zihnimizde.Kahramanızdır aynı zamanda ve bir Prenses olur güzeldir ulaşılmazdır kendisi. Entrikalarla çevrilidir çepe çevresi... Olmadık rollere gireriz girdiririz karşımızdakileri. Bazende iyi oynarız bu rolleri emellerimizz içindir herşey asıl. Erkek Yönetmen, ve teknik ekip olur bazen yazar, oynar işte ....

        Bir erkek masal yaratır yada kadına yarattırır... Elde etmek istediği kız içindir bu masal veya masallar.
Kız kanar; erkeğin oyununa düşmüştür, ve kadın aktarır ;
 ''Bana olan büyük aşkından söz etti. Güzelliğimden... Bizi yazmamı istedi. Bizden bir masal yaratacaktı, sonu mutlu biten. "İnanır mısın bilmiyorum..." dedi, elinde içkisi vardı. "Senin, benim olduğunu hep biliyordum. Sen hep bana aittin. Aslında hayatına giren herkesle aldattın beni.'' dedi kadın.
    Erkek yönetmendir yönetir, yönettirir. Aslında kadında yapar bunu ama ; Kadınlardan birine bu yapılmıştır .   Yazının biri beni etkiledi ve onun için değiştirme gereği duydum fikirlerimi.Evet erkek yapıyor bi takım yanlışlar bu yanlışlarla beraber  kurunun yanında yaşta yanıyor. Şuan Erkeklerin gururunu kurtarma derdine düştüm sanılabilir.... Kızılcık şerbeti içip Kan kusasım var... Ah siz kadınlar evet sizsiz bir hayatı düşünemiyorum ben gerçekten hayatımıza çok yardımcı oluyorsunuz. Ama sizler; Biz olmaz isek Erkekler bir hiçtir gibi büyük laflar ediyorsunuz. Biz olmazsak sizler oluyormusunuz.Bizlere muhtaçsınız demiyorum ama sizin hayatınızı kolaylaştırdığımıza inanıyorum . Aslında herşey karşılıklı bir oyundan ibaretmiş gibi geliyor bana. Sevmek;sevişmek. çalışmak. üremek ve korunmak gibi hissiyatlar var.Anlatmak istediğim aslında erkeğin niye yattığıdır veya arzuladığıdır kadını. Bir defa da olsa bu yatma ; hevesini aldı. Biraz vakit çaldı, birde zevk...Tadına baktı; karşılıklı istendi bu ilişki sonuçta, kadın arzuladı onu. Erkek ise dünden razı bu olayı yaşamaya...
      Her erkek böyle oynamaz oyununu... Her kız, kadın kanmaz bu adi masala... Çuvallar bazı erkekler ben misali; içinde iyilik vardır. Yakıştırmaz kendisine kullanmış olmaktansa ayık kafa ile yapmak varken sarhoş kafa ile yapsan ne fayda...Sabah kalktığında kız pişman sen binpişman olucan belki...Her erkek yapmak istemez, hepsi kötü değildir Kadını amaç, araç olarak görmez, göremez ve görmek istemez. Kurunun yanında yaşta yanar hesabı . Ben derimki iki türlü erkek var , iki türlü kadın var iyiler kötüler herkes kendi düşen payını alır bu hayatta..


Maia bana kızma tatlım olur mu?   bu dünyada iyiler ve kötüler var... Başkası yok sizi takip ediyorum edeceğimde ....

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Sadece her erkek değil, her insan farklıdır. Her kadın da farklıdır.. O kadar üzerinde düşünmeye gerek yok. Ben bir kadınım. Ve erkeklerin temelde kadınları cinsellik için istemesi kadar, kadınlar da erkekleri cinsellik için ister. Temelde bu böyledir. Doğa yasasıdır. Ama yok erkek bişey vaat eder, kızla olur, bırakır vs. olaylarının hepsi (Ki tersi de olur, kız da bıkar, bırakır,başkasına gidiverir) 3000 yıllık sistemden ileri gelir. Doğu toplumlarında çok daha baskındır ama hala her yerde erkeğe eğlenmesi, kıza da illa romantizm enjekte edilirse hep bunlar yaşanır. "Tavşana kaç, tazıya tut." derim hep ben buna. Böyle olunca iki cins doğal, ortak düzlemde buluşabilir mi? Bi düşünün....

kerem dedi ki...

@adsız güzel yorumun için teşekkür ederim dediklerin doğru ama her toplumda fark var doğu akdeniz ege karadeniz veya içanadolu insanlık işte erkek toplumu aslında yetişme tarzı ile de alakalı bunlar eğitim genel kültürle

Dante'li Çorap dedi ki...

Hırs, insana ne yazılar yazdırıyor :)P

kerem dedi ki...

@Dante'li çorapçım isteer hırs de istersen başka bişey aslına bu biraz erkekleri anlatmadır tatlım

lazanya dedi ki...

her erkek aynı değildir ama bize aynıları gelir :)