Biraz benden bahsedeyim

25 Nisan 2010

Çiftkişilik Yatakta Tek Kişilik Bedenler

                Üniversite öğrencisiyim; 2 yıl boyunca tanımadığım kimse ile yatağımda uyanmadım.Ve bir sabah tanımadığım yüzle karşılaşıp korkunç bir yüze sahip olmadım olamadım. Ve sevişme sonrası giyilmiş  mavi tonu veya beyaz gömleğimi hiçbir kız giymedi bu evlerde...
           
                Sabah kalkıpta güzel bir kahvaltı sofrasına da oturmadım. Tanımadığım bir ev tanımadığım bir yataktada kalkmadı bu beden. Görmedi yani öyle şeyler.. Birlikte uyuduklarım sadece sevgililerimdi, masumane sevişmelerdi belki küçük oynaşmalardı  bunlar sonra uyuduk, haliyle uyandık tekrar seviştik. 

               Bir yatak neden çift kişilik alınır?  Birileri ile sevişmek için sonrasında rahat uyumak için kalktığında onu gördüğünde bir daha arzulayacağın için belki. Tek kişilik yatak senin neyine yetmiyor, teksin tek kalıyorsun gelen çift yok giden yok sevgilin olmuyor. Ama olabilir kanaatindesin ve beklemeye alırsın, aldırırsın... Kendini 365 gün ve 24 saatinin nerdeyse 8 saatini o yatakta geçiyor iken niye çift kişilik yatak alırsın rahat uyumak için..Büyük yatak daha iyi mi ? O yatağın hakkı 2. kişi yide barındırmıyor mu? 


O çift kişilik yatakta sen; tek kişi, 3 yastık biri başının altında, diğerleri sağında ve solunda sarılıp yatmaktasın...
Ne bir başka ten, ne başka beden onu geçtim aynı yüz aynı beden bile yok ki , sevişmeler yok o yatakta...   Neden çift kişilik ve tekken yatak ???





2 yorum:

lazanya dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
thebiglebowski dedi ki...

Tek kişilik yatakta 2 kişi daha güzel:)
Tabi 2.ci kişiyi bulmak kaydıyla..Nasipse.