Biraz benden bahsedeyim

24 Nisan 2010

Hangi Sevdalarımız Aklımızda kaldı ki?Kaç Öpme isteği uyandı içimizde

  Herkesin ki aklındadır.Bazıları unuttum der ama yalan söyler. Herkes kolay kolay unutamaz ben bir çoğunu hatılıyorum.Neler olduğunu neler yaşandığımızı. Kimin sevip sevmediğini.Nasıl olduğumuza varıncaya kadar.

  Çok ağlattılar beni mavi gözlerimden hemde acımasız olmayı düşünmedim hiç. Ayrılırkende pislik yapmadım adam gibi bittiği için ayrıldım yalansız dolansız bana yakışan birşekilde bazıları bunu övmek sanıyor olabilir gerçekleri söylüyorum yazıyorum ben neysem oyum.  Neyse konu dağılmasın  yazayım merak ediyormusunuz bilmiyorum sevdim karşılıksız sevdim ben bu kızları ... Ama kaç kişiyi gerçek anlamda sevdim bilmiyorum asıl sorun orda gerçek sevmenin nasıl olduğunu farkına varamadım  ama  şunu biliyorum deli gibi sevme zamanlı zamansız olur olmadık yerlerde aklına gelmesi, telefonda uzun uzun konuşmak arada bir suskunluğun olması ve suskunlukta  bile konuşmak bakışmak en önemlisi .Bazen hayallere dalmak  onunla bi kumsala gitmek bilmediğin bi ülke gibi masmavi denizde sadece siz .. Yanında, elleri elinde gözleri gözlerinde dokunmaya kıyamazsın ona orda o güzellikte o uyurken sen ona bakarsın   güneşin ilk ışıklarına kadar onu izlersin sen harap bitap düşene kadar  gözlerini almak istemezsin ondan en son deminde gözlerin kapanır başını dizlerine yaslarsın ve o diz o kadar güzel gelirki uyursun 10 dakika veya daha fazla o sıcakta sen serinlik hissedersin biran uyanır saçmalarsın ne dediğini bilmezsinde  ve bi bakmışsın onunla yolun sonuna gelmişsin ayrılmışsın uyandığında film bitmiş salon terk edilmiştir . Sen tekrar bakarsın birilerine seversin hoşuna gider oda seni beğenir tekrar tekrar görmek istersin saatlerce konuşursun bi gün duyguların bedenini esir alır seni düşüncelerini durduramazsın o an düşünürsün dudaklarına yapışsam ne olur ? Bana ne yapabilir diye düşünürsün kaybetmek istemezsin ama içinde seni tetikleyen bişey vardır . Öp der sadece düşünmeden sorsam dersin olmaz .. Öpsem dersin olmaz. Bir an bi Boşlukta öpersin ikinizde şaşkınsınızdır ikinci hamleyi yaparsın kızın elleri başındadır öpersin doyamazsın  tadına ve gerçekten miden o an kramlar girer sanki boşluğuna bir boksör vurma çalışması yapıyor gibi hissedersin gözlerin kapalıdır elleri başımda beni sımsıkı kendine çekiyorken ben kendisine nefessizce sarılıp öpüyorken ellerim teninde saçında geziniyor. Ve sona gelinmesi gerekir  ....  Ben bunları unutamıyorum hatırlamaktanda bıkmıyorum bunları tekrar yaşamak için can atıyorum ....

Hiç yorum yok: