Biraz benden bahsedeyim

8 Nisan 2010

Üç Konu Bir Erkeği Götürdü!!!


      Bugün iki konu hakkında yazı yazacaktım. Hatta bugün sabah karşı yazımın birazını yazmıştım nerdeyse yarım sayfa. Konularım ise geçmişte yaşadığımız sevgiler ve öpüşmelerin güzelliklerini…  Sadece yalnızlıktan ve kafamın dolu olmasından bunları yazıyorum. Hayatla ve kendimle kısacası kavgalarım var ama diğer insanlardan daha farklı şekilde…
Bir diğer konu ise “bitti” diyemeyen erkek modeli bu’da ben değilim. O konuda da yazacağım. Asıl konumuz Türk erkeklerinin Ayrılma şekilleri ve yaptıkları kötülükler. Arkadaşımın Türk Erkeklerinin yalansız, dolansız, tehditsiz, güzelce ayrılamadığından bahsetti. Tabi biraz beyin fırtınası yaptık dün gece bu konu hakkında size öyle gelmiştir veya siz çağırıyorsunuz dedim. Bana evet biz kızlar kötü erkekleri sevmeye bayılıyoruz gibi bir cevap verdi. Asıl bugün yazmamı gerektirecek olay yaşanmış bi olaya gerçekten sinir oldum hangi erkek aklı bi kız veya kadını araba ile sıkıştırır tehdit eder anlam veremiyorum gerçi kötüler yok değil ama iyileri nerde bulunur diye sim geliyor o zaman.
      Kızlar bana kızacak belki ama iyiler kapılmıyor gerçekten iyileri seçemiyorsunuz nerde Allahın dallaması, öküzü, magandası var onu buluyorsunuz. Genelleme yapılacak olunursa TÜRK ERKEK TOPLUMUNDA; iyi erkek, kötü erkeklerde mevcut( ayı, maganda ve centilmenlikten anlamayan dallamalar olarak adlandırıyorum). Kötülerden bahsedecek olursak; çok çeşidi mevcut.
Bunlar, tacizci, şerefsiz, aldatan, yalancı diye adlandırılır ve uzayıp gider bu liste. Sayfalar yetmez yani... Ben neler duydum; sevgilisi ile birlikte olup kameraya alan sonra şantaj yapan, aldatan, kızı kullananlar (maddi, manevi, duygusal) olarak diye uzayıp gidiyor ve daha rezilleri mevcut yazmak istemiyorum...
      Biz erkekler arasında iyilerde var. İyiler neler mi yapıyor? Bir düşünelim; sevgilisine süprizler yapan, ilginç anlarda yanlarında biten, yaratıcı, akıllı, mantıklı düşünen sevendir…  Ayrılır iken sadece seni sevdim yalansız dolansız bi şekilde her şeyin sonu olduğu gibi bu ilişkinin de son bulduğunu belirtir. Suçu kendinde arar karşı tarafa yüklemez direk ayrılmak ister. Öyle sen daha iyilerine layıksın gibi basit sözcüklere yer yoktur ama içinden söyleyende vardır. Veya beni çok özleyeceksin diye de söylüyor olabilir. Ne aldatmıştır, nede zihninden geçirmeyi düşünmüştür aldatma nın adını… Sadece sevme görevini yerine getirmiştir.
      Bence iyi erkek sevdiğine karışmaz, karışmamalıda hiçbir erkek; hiçbir şeyine. Yediğine, içtiğine, giydiğine, uzunluğuna, kısalığına… Çünkü senden önce başkası vardı ve senden sonra bir başkası daha girecek o kadının, kızın hayatına. Bu kadar müdehale etmiyordur senin hayatına, kendi yerine koy birde; kızlara görüşmeyeceksin dediğinde ne diyeceksin, sen ona erkeklerle görüşme dediğinde görüşmüyor mu sanıyorsun… Hangi çağda kaldın, sen yontma taş devri falan mı? Benim düşüncem; senin hayatına görüştüğüne ettiğine karışılmamasını istiyorsan sende karışmamalısın kız arkadaşının hayatına. Ben ne zaman büyüdüm de böyle düşünmeye başladım hiç bilmiyorum. Bakın biz erkeklerde centilmenlik önemli aslında. Anadolu insanının arasında benim gibi düşünende vardır ama bunları orda uygulamak belki zor olabilir. Aslında bu kendini yetiştirmek ve geliştirmekle alakalı; Birazda çok gezmek ve çok görmekle şehirleri değiştirmekle de…
Duyuyorum da sevgililerinden kötü ayrılanlar varmış; ne kadar acizce davranışlar. Elinize ne geçiyor çok merak ediyorum tehdit edince veya kavga dövüş edince ne oluyor. Egolarınız mı tatmin oluyor. Nerde şişkinlik oluyor. Bir Kadını, kızı telefonda tehdit ederek mi erkek olunuyor peki? Veya araba ile üstüne sürerek mi erkeklik kazanılıyor yanındaki kimse kim sana ne arkadaşım belki abisi belki kuzeni… Yaşanmış bitmiş hadiselerden sonra kendi durumunuzu niye daha alçak konuma düşürüyorsunuz ki. Zamanında çok seviyordunuz. Saçının teline zarar gelse dünyaları yakardınız ona karışacak laf atacak erkeği doğrardınız değil mi? Ne odluda canını acıtıyorsunuz ne hakkınız var ki üstünde o kadının, kızın… İlerde bir başkasını gene seveceksiniz ve erkek arkadaşı tehdit ettiğini öğreneceksiniz o zaman ne yapacaksınız asıl… Asıl onu söyleyin yazın bana. Egolarınızdan ve gaza gelmekten vazgeçin. Kızlara, kadınları tehdit etmeyi bırakın ve ceketinizi asilce alın gidin. Ayrılmayı bilin, bitti deyin yaşandı bitti kabullenin. Ne siz acı çekin nede kadına, kıza daha fazla acı çektirin. Sonuçta kadın, kız mal değil. Sizin gibi insan sadece sevmenizi istiyor sahiplenmenizi istiyor belirli sınırlar dâhilinde tabi ki de.
      Saygı duyup  ayrılması bilinmeli, ceketinizi alıp sessiz sedasız ama gururlu bir şekilde ….

Hiç yorum yok: