Biraz benden bahsedeyim

31 Mart 2010

Uykuda arzu, sevişmek ve fikirlerim =P

Ben ne zaman uyumaya çalışsam en güzel fikirler, ilhamlar o zaman geliyor. Bunu yeni fark ettim, bazen yataktan kalkmayıp aklıma yazdığımı düşünüyorum ama sabah kalktığımda unutmuş oluyorum. Aslında ilk defa kalkıp yazıyorum gerçi küçükken kalkıp yazmışlığım var. Aşk böyle bir şeymiş işte… Yatağa uzandığımda niye güzel fikirlerle donanıyorum, anlamıyorum; anlam aramıyorum. İnsanlar hakkımda ne düşünürse düşünsün, pek umurumda değil artık. Gecenin bir yarısı Türk toplumunun nasıl olduğuna dayalı bir soru aldı aslında açmam lazım… Yaşım 23 iyi bir eğitim aldığımı ve alıyor olduğumu düşünüyorum, zekiyim espritüelim. Kendimle çok barışığım hayata kolay küsmem vs.
Neden bizlerde her şeyi rahatça konuşamıyoruz. Özellikle bu aralar politik düşüncelerimiz veya hayata dair düşüncelerimiz. Kadın, erkek ilişkileri sevişmek seks gibi...
Dünyaya nasıl geldin sen?
Tabu mudur cinsellik?
Ayıp yatakta mı olur sadece?
Evliler mi sevişir sadece?
Sevgili olan sevişemez mi?
Hiç konuşmayalım o konuyu annem babam kızıyor…
Göster ama elletme dedi bana büyüklerimiz misali bir hayat yaşıyoruz sanırım. Herkes çok farklı yöntemle dünyaya geldi annelerimiz babalarımız cinsellik yaşamadılar hiç yatağa girilmedi… Gecenin etkisi ile yeni kelimeler türettim birilerinin homofobik lafını ürettiği gibi… Seksofobik ve sevişmefobik... Niye sevişmefobik ve seksofobik olduk. Arzu yok ya, insan vücudu istemiyor sanki. Ulan her şey yaşanılıyor yapılıyor gizliden gizliye sevişiyoruz da bunu niye saklıyoruz ki? İnsan sevgilisi ile sevişmediği zaman başkasına gidiyor aldattı oluyor bu yüzden. Bu yüzden aldatılıyor kadınlar. Bu bir örneği ama gerisi siz düşünün bulun. Asıl zorda kalan kadın oluyor, kadının işi çok zor; verirse orospu oluyor hemen veya ayrılıncaya kadar… Peki, vermeyince namus kumkuması oldu başımıza mübarek diyoruz. Arkasına yaftalıyoruz işte… Peki, neden herkes özgür değil? Kimse niye özgürleştiremiyor zihnini, bedenlerini, isteklerini, arzularını. Birini arzulamak suç mu? Her arzuladığını illa yatağa atacaksın diye bir kaide yok ya asıl sorun o… O nu o olaya ikna etmek, olay nemi? Sevişmek, arzuların dışa vurumu. Ben daha hiçbir kadından duymadım bir erkeği arzuladıklarını, gerçi bizlerde bu konuda ketumuz konuşmuyoruz. Bu sanırım bende var, birçok kızı, kadını arzuladım. Hayalimde seviştim, yatağıma soktum, sonra uyudum, uyandım tekrar gece oldu, bu defa başka arzuladıklarımı devreye soktum seviştim uyudum yine... Masum fanteziler kurdum akabinde hep uyudum sonra… Birilerini arzulamak nedir ki veya senin yatağını süslemesi neyi değiştirir ki? Bunu konuşamamak rahat olamamak neyin göstergesidir ki? Ten uyumu olup olmayacağı meçhul.
Onlar kimler mi? Onların bir önemi yok ki Ayşe, Fatma, Hayriye demişim ne fark eder. Hepsini görüp beğendim istediğim için kendime yakın bulduğum için veya başka emellerim için… Beğendiğim kadınlardı, kızlardı. Hepsi hayal ürünü belki, belki değil. Elde ettiğimde oldu onları. Küçüktü, minyondu, balıketli idi, benden yaşça büyüktü, seksiydi, zayıftı, güzeldi, esmeriydi, sarışınıydı, hepsi benimdi kadınlarımdı…
Ya hayal ya gerçek arzuydu, halen arzuladıklarım yok mu? Var olmaz olur mu? Sonuçta erkeğim, gözüm doymaz gibi gözükebilir. Elbette doyarım bende. Ne mi istiyorum? Bir kadının veya kızın birkaç erkek arzuladığını, kendinden büyük, küçük, yakışıklı, çirkin, şişman erkekler ile seviştiğini anlatması, bazısının hayalinde, bazısının gerçeğe dönmüş olmasını. Gerçi bir kadın istedikten sonra onunla olmayacak erkek yoktur. Kadın verme sinide, almasını da bilir, iş ki o erkekte iş olsun. Kadını parçalama isteği duysun… Bu ne diyor şimdi diyenler varsa okumasınlar bundan sonrasını halen sevişmeyi önereceğim yazımda :D…
Açıkça yazıyorum üreyin arkadaşlar, sevişin seks yapın nasıl yaparsanız nerde yaparsanız yapında o size kalmıştır. Dünya ya isteklerimizi elde etmek için geldik. Ne olursa olsun bu ister para, ister kadın, ister erkek, ister iş,
Sevgiler, saygılar ve sevişin. Üreyin arkadaşlar, dünyaya bir defa geliyoruz çok düşünmeyin… Hareket edin, harekete geçin…

Hiç yorum yok: