Biraz benden bahsedeyim

23 Temmuz 2010

Kermit kimdir?? Aşk nedir onlardan bahsedelim

          Kermit iyidir, saftır beyazdır, bazen kızarır(Sinirden), renklidir .Hayat doludur neşeli eğlenceli esprili sorunsuzdur .Bazen ağlar, üzülür ,üzerler.Aşkın, sevmenin sevilmenin nasıl olduğunu bilir...Sevginin nasıl olduğunu çok iyi bilir... insanlara güvenir  Dosttur yeri gelir kendinden önce başkalarını düşünür.. Şehirleri; şehirler arası aşk yaşamayı bi güne bi ömrü sığdırmayı bilir yaşarda severde, korkusuzca düşünmeden gider peşine... 
            Çok hassastır kermit, içtendir kalbi temizdir düşündüğünü söyler bunun cezası vardır tabi kide.. Tanımayanlar yorum yapar farklı farklı düşüncelere girerler .. Hoppadanak anlamadan etmeden dinlemeden beklemeden yorum yaparlar.. Şans mans hikaye herkes kendi şansını kendi yaratır. Sen vermişsin o vermiş gerisi hikayedir benim için artık ve ben kendi şansımı kendim yaratırım. Ben bunu bilir bunu söylerim. Yazılması gereken çok şey var.  Nerden nasıl başlasam diye düşünüyorum. Bir kaç önceki ilişkilerime gitmek lazım beni anlamanız için doğru yazıp doğru anlatabilirsem başarabilirsem tabi. Aslında ilişkilerimi de anlatmama gerek yok geçmişimle de bi işiniz yok diye düşünüyorum Gün geçtikçe yanlış kelimeleri tercih ediyorum... (sanırım aklımı yitiriyorum kalemi mi mi kaybediyorum yoksam.) 
Herşeyi boşverin unutalım; değmeyecek şeyler bunlar bilen bilir bilmeyene anlatacakta değilim

Hiç yorum yok: