Biraz benden bahsedeyim

25 Temmuz 2010

Dışarda Hayat var!!


İzmire gelecekti  o ; kavga ettik ayrıldık. Bahane çoktu bence arkadaşlarımı bahanne etti. Maddi açıdan belki uygun değildim açıkladım açıkladığımı yanlış anlamış  yanlış yanlış aktarmış... Bilmesin bi gereği de yok artık ...  Arkadaşlarım geldi  onlar önce bornova  ya foruma gittiler falan takıldılar kendilerince ....Geç vakitte Alsancakta buluştuk .. Mekan arıyoruz bilsem birde izmirde gece dışarı çıkmadım için bilmiyorum(ne yani bilmem mi lazım ?) İyikide gelmişler kafa dağıttım para harcadım =P ... Önce kordonda oturduk falan acıktım halbuki yemek yemiştim ben noluyorsa yemek söylendi gırgır şamata falan unuttum yani herşeyini(hani dostum arkadaşım yok muş ya ) gece yi başka yerlere girerek noktaladık  ayık kafa ile mi yazıyorum bilmiyorum  sanırım ayılıyorum bi kaç mekan daha gezdik oralarda falan  sonra evin yolu tutuldu iyikide geldiler iyikide dostlarım var... Gelecek olan bi kaç dost canlısı daha var onların yolu gözlenmekte (ben ona arkadaşlarımdan bahsetmedim gerek görmedim ) ....  neyse herkese iyi geceler  diler yatağın yolunu tutarım  sevgiler saygılarımla

allah kadının saçmalayanın şerrinden korusun beni aklı başka hinliklere çalışanlardanda  amin rabbim

Hiç yorum yok: