Biraz benden bahsedeyim

30 Temmuz 2010

Kafa kurcalayan konu= bundan sonra sev me !!!!

   Bugünlerde kafamı kurcalayan konuyu buldum. Aşk, sevmek, sevilmek veya tekrar birilerini sevmek zor gibi gözüküyor. Bağlanmak işte yaşadıklarımla alakalı sanırım ve gördüklerimle alakalı. Hissediyorum bünyeminde psikolojimde değişmekte. Ne oluyor diye bana sorgulamaktayım kendimi şimdi.. Ben kızları severken uzağım hiçbişey hissetmiyorum. Bunu anlatması zor . İki gün iki kızla aynı evi aynı ortamı paylaşmak gerçekten kolay değilmiş. Etkileri kaldı gördüklerimden sonra artık. Neler gördün demeyin işte ...Ömrümden ömür gitti hazırlanmaları uzun sürüyordu, ve nereye ne zaman gitmek istedikleri belli değildi ben buna bağlıyorum. Valizler açık ortalıkta herşey ayakkabı havlu falan filan.. Ağır geldi bana gördüklerim... Etkiledi beni sanırım bu yüzden kızlardan kadınlardan soğudum bunun bi çok nedeni var... Gördüklerim yeter gelelim hissetmeye.

 Neler hissediyorum ? Güzel bi soru çünkü boktan bi durum içerisindeyim.. Bir daha sevemeyek gibi hissediyorum kendimi ve o güzel duygulardan mahrum kalacakmış gibiyim. Bir kadına, kıza bağlanmak yok aşkı tatmak yok, sevilmek yok noluyor gene bana zihnimi niye bunlar kurcalıyor gene ve başka bi benlik mi kaplıyor içimi kadınları sevmemek mi bu bana biraz ters gibi nasıl olacaksa  gecenin gene bi yarısı oldu benim
için en iyisi gidip yatmak ve uzun uzun düşünmek benim için iyi olur umarım bundan sonrası benim için ...
   Herkese iyi geceler dilerim

Hiç yorum yok: