Biraz benden bahsedeyim

1 Eylül 2010

Eylül geldi iyi mi geldi kötü mü geldi ??? Bilinmez sorudur

Eylül geldi iyi mi geldi kötü mü geldi bilmiyorum yağmurun yağacağını bile bile işe gittim bugün ve dün ıslanmak istediğimi belirtiyordum işe gideceğim için ıslanamazdım . Çok ta ıslanmadım ya .. Yağmur yağarken  kafalarda şunlar vardı bundan eminim hele izmirde olanlar için ya arabanda oturup izleyeceksin yağmuru arabanın içinde tenha kuytu bi köşede sevişeceksin ve son zamanların romantik şarkılarından bi kaçı ... Göztepe sahil tarafından başlayıp usulca sakince alsancak kordona doğur yavaş yavaş koynuna girer gibi bi kadının yürüyeceksin  sevgilinle arada bi durup sağa sola bakınacaksın  denize bakınacaksın ne güzel olurdu değil mi yağmur altında yürümek sevdiğin kadın sevdiğin adam ten falan... Varianttan inerken elinde fotoğram makinenle yağmuru da çekebilirsin  ...

Eylül geldi ya; ruhumun içine etme vakti geldiğini hissediyorum şimdi yazı yazma zamanı ve herşeyi yazma zamanı gibi .Usulsuzca yazma isteği gibi geliyor . Elimde yanımda yakınımda hep bi defter taşımam gerektiğini hissediyor gibiyim ve bişeyleri hep fotoğraflama isteği var içimde

3 yorum:

Mystery dedi ki...

fotoğraflarını da paylaşırsın belki :)

kerem dedi ki...

yorumun o kadar iç açıcı geldi ki yarın foto çekip ekleyeceğim baya da eklerim gibime geliyor =))

zey0zey dedi ki...

eylül iyidir candır kandır =)