Biraz benden bahsedeyim

3 Eylül 2010

Dün İzmir Bugün Adana (Hakikaten sıcakmış memleket)

Dün İzmir deydim  Eylül ün geldiğinin haberini yapmıştım yağmura yakalanmıştım. Bugün ise evimdeyim yanıyorum diye itfaiye çağırıp -20 ve 45 lere dayanan soğuk hava deposuna giresim var. Yaz halen buralar eylül meylül yaşanmıyor sokağa atılasım var atılmıyor millet bi acaip akşam bi kaç foto çekip eklemeyi düşünüyorum güzel Adana mızın güzel yerlerini gezelim fotoğraflıyayım sizlere . Burda Eylül ün esamesi okunmuyor ve kimse romantiklik havasına girmiyor burası başka bi Dünya sevgililer bile ayrı ya aslında... Şarkılar yarım kalmış, Hikayeler başkalaşmış , fotoğraflar yırtılmış yakılmış. İnsanlar başka başka yollara vurmuş kendini bu şehirde kimisi çıkmaz bi sokakta kimisi bi ocakbaşında rakıyla beraber fingirdeşmekte kimisi birinin koynunda öpüşmekte ve birilerine ağır bıçar darbeleri inmekte bu sokaklarda bu yollarda ...

2 yorum:

Hazel dedi ki...

öyle bir anlattın ki Adana'ya gelesim var :) Türkiye genelinde gezmediğim bir tek doğu anadolu bir de adana-hatay kaldı.Çok merak ediyorum :))


bu arada bloguna yeni geldim ve gözlerin çok güzeel =)=)

kerem dedi ki...

Beklerim adana olur izmir olur mersin,hatay hatta ve hatta suriye ye kadar gidebilirim olur insanlarla gezmeyi gezdirmeyi severim hoşuma gider adana güzel düşünüldüğü gibi de değil tamam biraz sıcak ama insanlarıda sıcak mert, doğru, içten pazarlıklı falanda değil sinsi bakmaz

Güzel iltifatın için sağol