Biraz benden bahsedeyim

14 Eylül 2010

Hayat benden aldıklarını.....+18

Hayat benden aldıklarını gögüslerinin arasına aldı da saklıyor şimdi onları çıkartma zamanı. Gizli kalmış bütün güzellikler o gögüs arasında yatıyor eminim biliyorum bütün güzelliklerimi alıp sakladın çıkarma zamanı geldi bütün herşeyi , Aşkı sevgiyi ,sevişmeyi .Başarılı , üstün biri duyguların hepsi o arada gelde sevişip çıkartalım bunları ordan saklanmamalı artık orda yaşanmalı yada at yere dökülsün ben toplarım nasıl olsa istediğimi istediğim zaman hemde. Mutlu et beni artık hayat. Umutlarımı köreltme zararlı çıkıyorsun . Her düşürdüğünde , kalkarken dahada güçlü dahada özverili kalkıyorum bunu bilesin . Haberin olsun. Mızıkçılık yapılmıyormu yapılıyor sende bundan anlıyorsun ya işte. Elimin dahada güçlendiği dönem bu zamanlar artık çıkar koynundakiler saklamayı bırak  yada at yere kırılsın ne varsa dediğim gibi istediğim duyguyu ben yerdende toplar yapıştırırım.Yaşarımda onlarla olanlada idare ederim. Rahat bırak azcık . Beyniminde içine etme ... Ne dersin ?



           Hayat önce karanlıktı yol almaya başladıkça renlendi ışıldadı yanımdakilerle . Yalnız zamanla yalın oldum teke kadar düştüm. Karardım, karanlık oldum ışıklarımı kaybettim renklerimi aynı zamanda hayat renklerini soldurdu yolumu buldum, düştüm kalktım, yol aldım, ağladım, kavga ettim, bağırdım çağırım..
           Karanlıktan aydınlığa çıkan bi kabu buldum sağında solunda aydınlık olan bi kapı buldum . Bu kapıdan geçmeli kimler ışıklandıracak o yolu kimler olmayacak kimi götürmeli sevdiklerim sevmediklerim kalmalı ....

Hiç yorum yok: