Biraz benden bahsedeyim

18 Eylül 2010

Kanatlarım Yok Ama İstediğim Zaman Uçuyorum

        Bugün mutluyum , dünün tesiri halen üstümde etkisindeyim hatta gecenin. İş icabı gene İstanbul un yolu tutuldu.  İndim Sabiha Gökçen'e biraz umutsuzdum ne yapabilirim diye düşünüyordum bi kaç kişiyi aradım önce eski patronumu sonra kuzenimi sonra Adana'dan arkadaşımı aradım belki kalacak yer ayarlayabilir diye düşünüyordum =) . En son murat abiyi aradım (robink78) akşam buluşma varmış işleri hallettim falan akşama kadar aylak aylak gezdim kuzeni bekledim çantamı  ona verdim yola koyuldum .. Yeni insanlar tanıyacaktım, orda kimler var bilmiyordum bi tek robink78 i tanıyordum .. Bi kaç kişiye ulaşmaya çalıştım ama ulaşamadım. Asmalıdaydı buluşma merakda ediyordum gitmemiştim önceden.. Masa kalabalık ama tanımadığım insanlar olduğu için biraz çekingendim önce yavaş yavaş açıldım emelella vardı = ), sonra cansev ,burge ,izmirden bildiğim az çok duyduğum erdal vardı karşı tarafa doğru yavaş yavaş tanışıyorduk . Önce kim olduğumdan bahseetim bilinmedi sonra değiştirdiğim nicki söyledim o mu deniyordu daha masa ile tam kaynaşamamıştık =))  bitmedi ,ama akhoşgönüllü34 geldi sonra .Karşı tarafta  hande ,andaç  ve basak oturuyordu .En son gelen emel di neden geç geldi ne oldu bilmiyoruz iyi tanıştım sohbetleri ilgi alakaları hoştu bayılmıştım gülmekten öldüm çektiğim fotolar halen zihnimin bi köşesinde görme fırsatı buldum birkısmını .. Umarım İzmir buluşmasına gidebilirim...

Ertesi gün Adana'ya dönmem gerekti ve ilk defa bu kadar  temiz net güzel gözüküyordu istanbul gözüme tam gece oluyordu ışıl ışıldı . Fotoğraflamak istedim ama yoktu bi makinem yanımda falan .. Penceren dışarıya baktıkça yer yer güzel ışıklandırmalar görülüyordu iyiye  bi işaret gibi algıladım .. Hayat o kadar kötü değildi dışarda olmak eğlenceli ve ışıklıydı .. Ankara'ya sıra geldiğinde herşeyin net olarak gördüm nasıl bi göz var ise Anıtkabiri bile seçebildim ... Yer yer gözlerimi kapatıp açışımı hatırlıyorum. En son Adana semalarında gözümü açtım  .. Güzel şehrim bana göz kırpıyordu resmen. Güzelliğini bi kenara bıraktım daldım gittim koynuna bu şehrin sokaklarına kadar ...

Hiç yorum yok: