Biraz benden bahsedeyim

13 Kasım 2010

Ağla erkeğim ağla mı? Kızım mı


Nazan Öncel'den Ağla Erkeğim ağlayı dinliyordum...Kaç saattir dinliyorum bilmiyorumda kulaklarımda bu sözcükleri işitirken anlamaya çalışırken hemde...
 
Demek sen de gidiyorsun
Başın alıp uzaklara 
Beni öyle atıyorsun 
Yangınlara karıyorsun 
Sen kendinden kaçıyorsun 
Aldanıyorsun

Derken gözlerimden iki damla süzüldü aktı gitti
birşeyler içimde, zaten kan akıyordu ama ne tarafa doğru aktığını bilmiyorum.Kopup giden birçok şey hissettim. Duygularımdı bunlar .Yaşadıklarımdı tabi, kaç defa ağladım gecenin karanlığında sinirlendim dövündüm avundum fotoğraflarla hatırlamıyorum. Neler gördüm, neleri işittim ve neleri yazdım ve neleri o sevdiklerime yazamadım. Yada ben onları sevdiğimi sandım… Kaç defa duvardan duvara çarpıldım da ve kaç defa düştüm en dibe.

Sonra
ordan yavaş yavaş tırmandım yukarı doğru. Gülüşlere sözlere avundum bir şey var sandım ama yoktu . Yıkıldım, kırıldım, geldi öpüldüm. Dirildiğimi sanmıştım, oysaki yerimde saymışım.Giden ne idi ben miydim duygularım mı kişiliğimmiydi. Kaç bilinmeyenli denkleme tabi tutuldum. Kaç dik açılı problemler vardı hayatımda. Gün geldi sorgulamayı bırak şimdi gibi yaşamayı seçtim şimdi gibi düşüp kalkıyor gülüp geçiyorum elbet bizde oynarız hayat senle.. Senin benle oynadığın gibi …

Nazan Öncel’e bırakıyorum buradan sonrasını o devam etsin şarkının sözleri ile ….



Demek sen de gidiyorsun

Başın alıp uzaklara
Beni öyle atıyorsun
Yangınlara karıyorsun
Sen kendinden kaçıyorsun
Aldanıyorsun
Meğer benim harcım değilmeş

Yokluğuna bir an alışmak
Ya da böyle sensiz olmak
Farzet ki unutmak
Ölüm demekmiş
Dudağımda bir çığlık
Kanadım kollarım kırık
Ecelim olur ayrılık
Ağla erkeğim ağla
Dudağımda bir çığlık
Kanadım kollarım kırık
Ecelim olur ayrılık
Ağla sen de sen de ağla
Bir alaca karanlıkta
Düşersen kör boşluklarda
Yüreğin bir fener olsa
ol uçurumdur orda

Erkeğim ağla
Sesin çarpar duvarlara
Öfke olur döner sana
Yalvar yakar bir yıldıza
Uykularını ada
Ya'da tanrıya

Hiç yorum yok: