Biraz benden bahsedeyim

19 Kasım 2010

Aşka aşık

Aşka aşıktık biz.
Senle, bendik, oysa ne umutlar tükettik ömrü hayatımızda ve ne bedelleri ödedik
Sana ,bana ve bize dair umutlar yok oluşlar ve boğazımızda düğümlenen sözcükler
Satırlara dökülmeye halleri yoktu aslında benim duygularımın ve acı ile donatılmış yaralarımın
Evli gibiydik , aşk için yaşadık yaşadığımızıda sandık ya oysa öyle değildi .
Her sana bakışta ve her nefes aldığımda içim senle doldu taştı
ve battım diplere doğru aşk ile hemde, acıların sonsuzluğunda yaşadığım ne varsa senle
Uyandığım sabahlara senle
Hayat sen olmuştun, akşam yatarken sen,kalkarken sendim
aklım fikrim hep sen olup çıkmıştın
Oysa özlemdi ve özlemlerin enbüyüğüydü  bu sana karşı olan hislerimde .
sana dair neleri varsa özledim ve aşık oldum
Gelişini özledim hemde çok ve kalbimin tam ortasına atacağın bomba etkisini, yaratacağı tahribatı görmek için orda öylece usul usul duruyorum
bakma sen bana acılarımla yıkanıyor ve göz yaşlarımla durulanıyorum ve senin aşkınla giyiniyorum hayatta tek kalma gayem sen olup çıktın zamanlar bunlar .....


Düşünün ki bi çok şarkı var ama bunu için Tan dinleyin diyorum "Bu şarkıların gözü  kör olsun" diye.. Güzelce okuyup okutmanız dileği ile sağlıcakla kalın...




Hiç yorum yok: