Biraz benden bahsedeyim

4 Kasım 2010

Kendine Güvenen Kadın

  
        Her Erkek kabullenemez Kadının kendine güvenenini , özgüveni yüksek akıllı başarılı kadını sahiplenmesi. Zor tabi, bunu genelleme olarak yapıyorum . Biz erkekler basit yaratıklarız ve olabildiğince karşımızdaki de basit olsun isteriz nedense.Aslında salak olsun ister çabalarız. Halbuki karşındaki ne kadar güçlü olursa o kadar iyidir senin için seni geliştirir seni değiştirir. Hayat a karşı bir duruşu olur ,bakış açısı olur, her türlü zorluğa göğüs gerer. Zorluklarla baş etmesini bilir..Her lafa verilecek cevabı vardır.Boş konuşmaz konuşanı sevmez, alternatif yönleri vardır evde tıkılıp kalmaz gezer gezdirir. Eğlenmesini iyi bilir .Sinema ,konser gibi aktivitelerdedir, açılışlardadır  ve dışardadır .Yanında akıllı erkek olsun ister ve sadece onu sevecek onun ömrüne ömür katacak erkek. Ömür çalacak değil ...  Bu konuya nerden mi geldik ? Bugün  bi arkadaşımla konuşuyordum  konu konuyu açtı , önce aşk dedik... Aşktan bahsetti., hatta şunu dedi ; Ben ne zaman aşık lacam . Ona verdiğim yanıt ise şuydu en kısa zamanda olursun, olman dileği idi ve benimkisi teselli etmekti ahkam kesmiyorum sadece iyi kalpliyim ve insanların mutlu olmasını istiyorum.. Gerçi bazılarınız bilmiyor, anlamıyor ve anlamak istemiyor ama olsun yapabileceğim bişey yok . Kendine güvenen kadın iş hayatında da sosyal hayatında da her zaman iyidir  güzeldir ...


Hiç yorum yok: