Biraz benden bahsedeyim

31 Ekim 2010

Cici ile Pisi nin aşkı ...

      Cici diyorum lakabı bu , diğeride pisi.Pisi genç kadın iyi tanıyorum çocukluğumdan beri desem yalan olmaz. Cici de genç bi erkek onuda tanıyorum. Ortak noktalarımız var saygılı efendi biri.Pisi benim tam tersim. İnatçı saygılı biraz sevgili... Neresinden başlasam diyorum hikayenin .. Yıl 2008 yaz ayları staj dönemi daha okuyorlar cici ile pisi . Büyük bir firmada staj arkadaşlığı yapıyorlar önce. Msnler alınıp veriliyor hayat onları başka yerlere savuruyor önce,daha sonra birleşiyorlar... Pisi ile bir ara konuşuyorum  msnde , ağzını yokluyorum resmen varmı yokmu sevgilisi bilmek istiyorum ...Var diyor bana şaşırıyorum daha önce konuşmadığımız konular bunlar .. Hep aynı ortamları paylaşıyoruz nede olsa .. Benim sevgililerimle neler olup bittiğini hep görüyordu... Ben mıçmıç sırnaşık bir kediydim hep önünde öpüştüm sarıldım ... Durmadım ... Oysa onlarla her buluştuğumuzda sanki iki yetişkin vardı ve hep konuşuyorduk. Yada tartışmalıydı biraz ağrılı sancılı gibiydi onlarınki gibi. Karşımda hiçbir zaman öyle mıçmıç görmedim ve dudak dudağa onların aşkı bi başka .. Yıl 2010 onların aşkı halen devam ediyor nasıl başarıyorlar bilmiyorum ama iyi gidiyorlar bu yazda onlarla birlikte geçirdim.. O zamandan bu zamana kadar gördüğüm hep gözlerinin içlerinin görmesiydi ve birbirlerini seviyorlar cici ile pisiyi bi gün istemeye gideceğiz bunu tahmin ediyorum açıkçası onlar bunu hakediyorda ... Şimdi kendime bakıyorumda sanırım onların verdiği özveriyi ben vermedim veremedim ...

2 yorum:

Hazel dedi ki...

Kıskanıyor musun yoksa?
Ben öyle hissettim biraz, gibi ,
öyle birşey.

kerem dedi ki...

aslında yazmak istediğim başkaydı yazamadım tam istediğim gibi ve böyle oldu daha aktif daha güzel düşünüyordum daldım gittim neyse onları kıskanacak bi durumum yok sadece onlara imreniyorum 2 yıldan fazla oldu sanırım birlikteler kesin net bi done m yok elimde yoksa yazarım