Biraz benden bahsedeyim

14 Ekim 2010

Beş- Yatağın sağı yada solu . En iyisi ortası

Zaman yine sonbahar yine yalnızlık ama mutluyum . Azcık huzurluyum ağrısız dişim, dertsiz  başım kıvamındayım. Bu aralar neler yapıyorum dersek hiçbirşey . Hani zamanı boşa geçirmek için elimden geçen herşeyi yapıyorum tweetliyorum işte okul bakıyorum . O zaten ayrı bir konu. Hava buralarda kasvetli , ben deseniz bir acaip duygu yoğunluğu içerisinde tarifi olmayan şeyler .Daha önceden de yazmıştım çift kişilik yatak niye alınır diye?  Zaten yatak bana çok gelmeye başladı paylaşacak bi tarafıda yok. Yastığın birini ortalıyorum diğeri ya sağımda yada solumda sarıyorum. Bu bir varsayım .Beden kalp vücut ruh istiyor da ... İstiyorda nesi nerde hani .. Demiyoruz artık ben ve ruhum beynim artık. Yatak büyük ben küçücük, içinde kayboluyorum sanki. Havada soğuk üşüyorum buz gibi.Sağ tarafında yada sol tarafımda  beni ısıtacak biride de yok olmadı olmuyorda . Yapamıyorum sanırım ben.. Uzun ilişkilere kış günlerinde yapılan dvd gecelerini anlamamışdır ve hayranımdır. Kışın hiç hasta olmadım ve olmadığım için hiç bi sevgilim bana bakmadı . Bakamadı da ... 3 ve 5 gibi saatlerde kalkmadım .. Ama büyük yaralarımda yok benim. Eski yaralara bakıpta kaşımıyorum artık . Eskisi gibi de değilim. .
Gripin ''   Uyandım ,Saat üç, dört, beş bana hiç farketmez . Ne zaman çalınsa kalbim derler ki bir arkadaşa bakıpta çıkacaktık...'' bunu yapan bile yok.Kırılmıyorum darılmıyorum gücenmiyorum. Sevişmiyorumda . Zaman benim için değilmiş diyor ve oturmuş bekliyorum . Yazıyorum bunlarıda . Taşlar birgün dökülür sonra toplanır. Tekrar dökülmemek kaydıyla. Gözlerdende yaşlar gelmesin diye . Duvarları da ağlatmıyorum hani ... En iyisi yatağın ortası yanına sıcak bi torba şimdilik idare eder beni ve seni. Hadi gidelim ruhum doyumsuzsun biliyorum  yapacak birşeyim yok. Yatağın ne sağı nede solu ne beni ne ruhumu ısıtıyor .. Ruhumu ısıtacak biri yoksa ben ısıtırım seni ruhum ... Son günler olabilir bunlar . Gidiyoruz işte ruhumu ve bedenimide alıp uzak diyarlara  ıslanmaya ıslatmaya gidiyorum .

Hiç yorum yok: