Biraz benden bahsedeyim

19 Nisan 2011

herşey spontane gelişsin


         Evde yeterince oyalanmıştım ve 1 gibi evden çıktım önce Tınaztepe kütüphanesine gittim . Güya tez yazıyorum ben nasıl yazıyorsam anlamıyorum ama =)) .Neyse birşey bulamadım tabiki kaynak, tez konusu veya kitap falan olsun. Ordan Ege üniversitesine gittim gidene kadar 4 oldu maşallahım var zaten çokta umrumda ya tez mez . Neyse kütüphaneyi buldum araştırmamı yaptım bi kaç bişey buldum  17. bilmem kaç geçiyordu  telefona baktığımda ve yolda yürürken bi afiş gördüm. Birini aradım tabi ama işi vardı. Kafamdan geçirdiğim şuydu şimdi eve gider yemek yaparım misler gibi sonrada konuları kafada toplamak lazım  dedim. Bbmesengerdan yazdı sinemaya gidelim mi dedim. Gülücük yolladı. iyi fikir olduğunu kabul etti. nerde olduğumu sordu . buluşacağımzı yeri söyledik. Bazen şanssızken şanslı konuma düşüyorum. Niye mi ben bu yeni teknolojiyi sevmedim habire yarı yolda bırakıyor adamı. Şarjım bitti iyiki bitmeden dedim bitiyor diye.Telefona sinir oldum hani kaldırıp karşı tarafa kadar atabilirdim o derece sinir etti beni.Beklediğime değdi ve hanım efendi teşrif etti .. Tam ben yukarı çıkarken sinirden gözüm görmüyor. Biri bana bakıyor .Cık kim bu diyorum.. durdum durdum birazdaaha yaklaşsın dedim sonunda o olduğunu anladım. Piere doğru yol aldık. O aç ben aç . işten çıkmış bense  öğle akşam yemeğimi çıkardım öylece yemeği yedik. Yerken, güldük eğlendik azcık sinir oldu gibi ama sanmıyorum yani .Biletleri de aldık, tabi gene spontane  gelişti herşey film hakkında hiçbişey bilmeden aldım biletleri falan filmi izlerken kah üzüldük kah dövündük. Yer yer ben sıkıldım falan hatta. Film bitti otobüs duraklarına yüründü. Yürünürken dalga geçildi. Bizden iyi skeç çıkacağını iddia etti ki ben öyle birşey sanmıyorum. imkanı yok yani tamam ilginç diyaloglar oluyorda o kadar ççgh olamaz  gibime geliyor. Bugün iyi eğlendim iyi oldu hep spontane olsun dedim hatta haftada iki gece sinema gecesi yapalım dedim. Olur uyar dedi. Sanırım bi bu konuda anlaşabiliyoruz diğer konularda bi acaibiz görmeniz lazım.... 
Daha  makarna yapcam bakalım o nasıl olacak ..Detayları yazarız artık

Hiç yorum yok: