Biraz benden bahsedeyim

11 Nisan 2011

Yaşanan herşey bazen rüya gibidir !!!

Bugün sabahın 10. u  ancak anladım işte.Gerçi anladığım ne diye sormada.. Bazen salak hatta daha fazlasını düşünmeye başladım kendim için. Aslında yazmalımıyım onuda bilmiyorum.Şuan doğru ne olur onuda anlamak istiyorum.Kafamda kuruyorum herşeyi gene ve saçma düşünceler içine giriyorum.Herşey bir kaç gün önce başladı çarşamba günü güne güzel güzel başlayıp ...



Aslında incir reçelindeki bir sahnedeyim resmen sahne -1 de donup kalan yazamayan ve o şekilde kalmış rakı içip sonra üstüne cila çekip bira ile en son çay içesim var... Sondan mı başa gitmeli yoksa baştan sona mı?  Arada olan hikaye ise bir muamma ama güzeldi dünki yaşanılanlar taki bugünün sabahına kadar... Halen ne olduğunu anlamış değilim. Haberim olmadan gene bir öküzlük yaptığımı düşünüyorum. Nede olsa ben bir Türk erkeğiyim ruhumda öküzlük var yapmışımdır birşeyler gene diyorum ...

Hiç yorum yok: