Biraz benden bahsedeyim

22 Eylül 2011

pembe mezarlık


Erkeklerin pembe rengine antipatisi vardır değil mi? Keza  benim bir sorunum yok yakıştığınıda düşünüyorum. Düşünce benim tabi ....

Şarkıdaki gibi kendi mezarını kazan varmıdır? Sanmıyorum. ama şarkılarda yazmıyorum. Yazdıklarımda bambaşka şeylerdir hep. Kendime mazoşistim desem inanmazsınız . Bunun farkınada sonra vardım ya . Nasıl mazoşistliğime gelecek olursak çok ilginçtir acı çekmeyi kendime çektirmeyi seviyormuşum haberim yokmuş. Acısızda yaşanmıyormuş onu anladık. Sorunlu problemli dedikleri sevgiden yoksun sevmeye sevdirmeye yeminli gibi davranmak ...

Gecenin bir yarısı saçma sapan düşüncelere sinsi fikirlere dalmak .. Mesela olduğun yere gelmek evinin oralara
sabahlamak çiçekler dökmek ... Yada evine gelip neyse ya DEYİP KAÇMAK

Affet bu gece ölmek istedim
Pembe bir mezarlık olmak istedim
Karanlığı elimle bölmek istedim
Seni çok özledim

Çok istedim bu gece kendimi asmak
Ellerimle kendi mezarımı kazmak
Elimden gelen oturup evimde
Sana şarkılar yazmak

 GİBİ DÜŞÜNCELERİM BİR KAÇI NERDEN BİLECEKSİN Kİ SENİ DÜŞÜNDÜĞÜMÜ HALEN ARADIĞIMI SORDUĞUMU...HADİ ÖLELİM PEMBE BİR KEFEN DİKİN BANA GÜZEL OLSUN AMA...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

sevmeye değil ama sevdirmeye yeminliymiş gibi davranmak kötü.hatta bi şey daha söyliyim,çünkü istemeden karşındakine beslediğin sevginin esiri oluyosun ama karşındakinin umursamamasına rağmen esiri kulu kolesi daha ne varsa bu tip kendini ezdiren ifade hepsi oluyosun.en kötüsü de farketmiyosun.işte o zaman çek acını kendi kendine .....
neden bu kadar çok ölmek istiyosun ki,umursamayan biri varlığında umursamazken sen ölünce mezarına gelip çiçek bırakıp senle mi konuşacak sanıyosun ya da ben ne yaptım deyip herşeyin farkına varacağını çok beklersin çooook,ettiğinle kalırsın kendi kendine.....

Adsız dedi ki...

kim bu çiçekler dökeceğin kişi evinin oralara gidip yüzleş bu kimse böyle arkadan arkaya yaşamak daha kötü değil mi?hiç olmazsa daha fazla yorulmamış olursun naçizane tavsiyem:)

alokum dedi ki...

adımı değiştiriyorum artık adsız değilim alokum lokuma karşılık :))

alokum dedi ki...

senin adına yazdığım bi şey yok
kalmamış sevecek tarfımda
ne söylediysem hepsi maziden gelen
senin için gönderdiğim çiçekler
sana değil
senin için yaptırdığım emekler
sana değil
sanmaki gönül seni ister
sanmaki gönderdiklerim yanında kalmak ister
bilir misin hatırlar mısın yıllar sonra beni?
yine kızar mısın bana?
kızma !
yalanlarımı sıraladım burnum çok acıyo
itiraf edeyim
hepsi sana ve sadece sana ....