Biraz benden bahsedeyim

20 Eylül 2011

Umutlar yeşerip solmak içinmi varlar ?

Umutlarımız ne için varlar?
Hangi düzeyde yeşerir gelişir büyür? Nasıl solar bilen varmı?

Benim hala umudum var diyebilenlerdenmisiniz sizde ? Ne gibi umutlarınız var acaba ? benim bi umuudm kalmadı da aklınıza gelebileek hiçbir konuda hemde ..Nasıl yaşadığımı merak ettiğinizi duyar gibiyim. Sizler gibiyim umutlarım yok amacım yok günü düşünmeke yarını düşünmek gibi bir hayale kapılmıyorum. nasıl olsa geliyor yarın ogün bu gün. Karamsarlığa düşmüyorum . Vurgun olduğum biri yok umudum yok yeşertmiyorum. Mantıklı açıklamalarım var kendime göre sebeplerimde var tabi... İlgi alakalarım var benim kaçıp gitme gibi isteğim var o kadar ....

2 yorum:

lazanya dedi ki...

boş ver geçiyor her şey.

Adsız dedi ki...

umutlar bu dünya için gerekli,sevmemiz için,yaşadığın anı iyi geçirebilmek için.hiç bi zaman solmaz.onu yeşertmek senin elinde.....
hep umudum oldu ve olacak,kötülüklerin olduğu kadar güzellikler de var bu dünyada yeterki görebil.sen hep iyi ol diren bak gör neler oluyo herşey senin lehine nasıl dönüyo.ama umudunu ve inancını kaybetme.sevgilerimle