Biraz benden bahsedeyim

23 Mayıs 2011


Bana ne oldu, ne yaptın hiç bilmiyorum alışılmadık bir biçimde dilimde zihnimde senin sözcüklerin senin bana dediklerin dolanip duruyor hatta sesin canlanıyor kelimelerinle değişik bir hal alıyor her söylediğin cümle her kelimesi kulağımda çınlanıyor ve ben sadece kollarımı açıp bekliyorum bu durumda gün gelirde belki kavuşuruz diye. Tutarda sende sarılır ve gerçekleşir diye bekliyorum zamanin 10 da biri kadar da olsa sesini duyunca cok mutlu oluyorum değişik bir huzur kaplıyor beni ve her öptüm dediğinde gerçekmiş gibi geliyor kendimi sana kaptırmaktan korkuyorum asıl biliyormusun korkum sen ben olmak değil. Biz oluruz güzel oluruz güzel yaşarız... Biz. Bizi oyle bir yaşatırım ki ... Ama seninde buna inanman güvenmen gerek belki sen bunlari okuyacaksin belki okumayacaksin taki ben gidene kadar...

Hiç yorum yok: