Biraz benden bahsedeyim

23 Mayıs 2011

Mizacım böyle...



  İçimde hep bir hüzün var ve hep hüzünlü şarkilar dinleyesim var elimde şarap şişesi sahilde oturup ağlayasım var sonra kalkıp birine sarılasım gerçi kimde huzuru hissedeceksem kimin omzuna başımı koyup yaslıyacaksam kimseye söyleyemediğim kadar, anlatımı zor olan biraz hüzün biraz ayrılık çokça sevgi. Durumumu kısaca özetler belki. Bay depresyon diyorlar çokta umrumdaydi sanki yaşım itibari ile böyleyim bazen neşeli bazen romantik ama çokca melankolik takılıyorum kabaca tabirle hiçte sikimde değil bu durum gelip geçici diye bakiyorum. Şişelere teslim olmak belki boşluğa dalmak. Yada havadan paraşütle atlamak ... Işte bunu seviyorum vurdumduymaz umursamaz bir yanimda var. Hayatı çok ciddiye almamayi seviyorum çok tokatını yedim.Yemeye devam etsemde...  Ve bir o kadarda düştüm. Kalktığım mı çok düstügüm mü diye sorsan hiç saymadim bilmiyorum der geçerim ama düşüşlerim acıydı bir çok insanın canını yaktı. Halbu ki o düşüşlerde bende canimdan eser kalmadi!!!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ŞU YAZDIKLARINI OKUYUNCA SENDEN ÇOK FARKLI OLMADIĞIMI DÜŞÜNÜYORUM.ÇOK FARKLI ŞEYLER HİSSETMİYORUZ HAYAT HAKKINDA.İÇİMDE YAŞADIĞIM HÜZÜN BU DÜNYAYA AİT OLAMDIĞIM YA DA BU DÜNYANIN GERÇEK OLMADIĞINDAN DİYE DÜŞÜNÜYORUM.KENDİ ADIMA.SANKİ Bİ YERLERE SIKIŞIP KALMIŞIM Bİ DRALMA Bİ KALP ACISI VAR.TUTUP ÇIKARAMADIĞIM YA DA SEBEBİNİ BULAMADIĞIM.NEŞELİ OLMAK İSTEDİĞİM ZAMANLAR ÇOK AZ.SIKINTILI BİRİYİM.SEVDİĞİMİ SEVİYORUM İSTEMEDİĞİMİ DE.BUNCA YIL ÖFKE DOLU OLDUMDA NE OLDU HEP KENDİMİ YORDUM,HEP KENDİMİ ÜĞZDÜM,TEK BEN ÜZÜLDÜM KALBİM VE BEN.