Biraz benden bahsedeyim

23 Mayıs 2011

Kahvaltı kaçamağı



Uyuyorduk birlikte, sabah olmuştu seni izledim önce bir saate yakın hemde doyamadan  bir anda kalktım yanından meraklanma kokun halen burnumda. Bir yere gitmedim firından, marketten geliyorum. Taze taze ekmek, simit, puaça aldım bize, biraz peynir biraz zeytin, birazda domates..Bir demet çiçek. Sırf sana süpriz olsun diye parmak ucunda çıktım.Parmak ucunda geri gelicem. Az sonra evde olurum kahvaltını hazırlarım amacım seni mutlu etmek beğenirmisin bilmiyorumda.. Çayi kaç şekerli yada açık koyu içip içmediğini bile bilmiyorum.. Kaç şekerli içersin yada portakal suyu mu içersin yumurta ni nasil alirsin ???Kafamda sorular ..Yanına başka birşey istemediğinden eminmisin??Söz etrafı çok dağıtmayıp ben toplayacağım
Kahvaltin 10 dakikaya hazir. Yanına gelip uyandıracam sonra birlikte kahvalti edecez ve sen bana sarılacaksın belki ağlayacaksın bunun icin yapmadim ki ben ekmeğin kokusuna uyanmanı isterim yada çayi demlerken ki koku. Belki tereyagi ... Bal kaymakta almistim neyi sevip sevmedigini bilsem keske.. Umarim begenirsin

şarkı: michel fugain - une belle histoire

1 yorum:

Adsız dedi ki...

sana inanmıyorum sen bunları yapıcaksın bi kadına ve o öyle ağlıyacak mı?hayır ama belki mutluluktan,eminim sana katılacaktır,belki senin hazırladıklarını sana kendi eliyle yedirecektir.bu arada şarkı süpermiş.